Kérdése van?
Keressen minket bátran!

 

Rendelési és szállítási információk

Rendelési és szállítási információk

ONLINE VÁSÁRLÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

 

Mit jelent a termékeknél az "Azonnal szállítjuk!" és a "Rendelhető" státuszok?

Az "Azonnal szállítjuk!" azt jelenti, hogy az adott termék van készleten, így megrendelést követően 1-3 munkanapon belül kézhez kaphatod a csomagod.

A "Rendelhető" státuszban lévő termékek hosszabb rendelési idővel német nagykereskedésből berendelhetőek. Átlagosan 1-3 hét a rendelési idő ebben az esetben. Ezen termékek esetén írj e-mailt az info@maxbike.hu-ra, hogy bővebb tájékoztatást kaphass!

Az oldalon több ezer termék található. Ennyi termék státuszát naprakészen tartani nagyon nehéz. A raktárkészletek ellenőrzése, frissítése heti szinten történik, így megeshet, hogy egy adott termék amit kiválasztottál a státusztól függően nem rendelhető, vagy hosszabb határidővel rendelhető mint amit a rendszer jelez! Minden ilyen esetben a megadott e-mail címen értesítünk, és segítünk másik terméket választani.

 

 

A képeken látható kerékpárok mennyire felelnek meg a valóságnak?

A kerékpárokról készült képek műtermi fényviszonyok, illetve a különböző monitor beállítások miatt élőben eltérő lehet a kerékpárok színének intenzitása, vagy árnyalata. Továbbá Capriolo, CTM női városi kerékpárok esetében a kosár csak illusztráció.

 

 

A megrendelt kerékpárt milyen állapotban kapom meg?

A kerékpárokat a garancia életbelépéséhez üzembe kell helyezni. A bringák a csomagolás miatt legtöbb esetben szétszerelt állapotban érkeznek meg (első kerék, kormány, nyereg nincs a helyén, stb). A kerékpárok szakszerű beállításához mindenképp vedd igénybe kerékpárszerviz segítségét, akik az összeszerelést és pontos beállítást követően a jótállásba pecséttel érvényesítik a garanciát. Csak a szakszerűen, jótállásban pecséttel jelzett kerékpárokra érvényes a garancia!

 

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Banki átutalással vagy utánvéttel a futárnál tudsz fizetni. Banki átutalás esetében az alábbi adatokra lesz szükséged:

Debreceni Kerékpár Kft.

KH bank: 10403428-50526683-81481007

Az átutalás tárgyába kérjük mindig add meg a rendelésszámod! Átutalás esetén a beérkezést követően adjuk át csomagod a futárszolgálatnak.

 

 

Mennyi a szállítási díj?

Kiegészítőknél 50 000 Ft értékű vásárlás alatt a házhozszállítás 1990 Ft, kerékpárok esetében pedig 5990 Ft.

 

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Csak házhozszállítási lehetőség van a kiválasztott termékek kézhezvételéhez. 

 

 

Mennyi a szállítási idő?

Ha "Azonnal szállítjuk" státuszú a rendelt termék, akkor akár 1 munkanapon belül is kézhez kaphatod a csomagod, de átlagosan 1-3 munkanap a szállítás ideje. A "Rendelhető" termékeket a német raktárkészletből kell berendelni, így azokban az esetekben 1-3 hét a becsült szállítási idő.

 

 

Honnan tudom, hogy a rendelésem sikeresen leadtam?

Minden esetben kapnod kell egy visszaigazoló e-mailt, egy rendelésszámmal, és a rendelt termékek listájával. Amennyiben ez elmaradna, írj e-mailt az info@maxbike.hu címre!

 

 

Módosíthatom vagy visszamondhatom a rendelésem?

Természetesen, a feldolgozás ideje alatt a szállítást megelőzően visszamondhatod vagy akár újabb rendelést is adhatsz le. Utóbbi esetben megjegyzésben tüntesd fel, hogy már van egy rendelésed így összevonhatjuk azokat, vagy írj az info@maxbike.hu címre kéréseddel kapcsolatban! 

 

 

Milyen márkák érhetőek el webáruházunban?

Számtalan brand közül válogathatsz. Az évek alatt összegyűjtött tapasztalatok alapján választottuk az alábbi márkákat, mert ezekben vagyunk mi a legjobbak, ezek a márkák azok, melyek képviselik azt a minőséget és színvonalat, amit mi, a MaxBike kínálni szeretne. Nálunk csak minőségi, prémium és high end kategóriás kerékpárokkal, kiegészítőkkel, ruházattal és alkatrészekkel találkozhatsz!

 

 

Mennyi jótállás van a kerékpárokra?

Egy év jótállás vonatkozik a kerékpárokra, illetve a vázakra anyagtól függően 2-5 év! A jótállás forgó, kopó alkatrészekre nem vonatkozik, hiszen a használatból eredő alkatrészkopás természetes folyamat. Például defekt, külső elkopása, láncnyúlás, fogsor kopás, ezek használatból kifolyólag elkerülhetetlenek. Bővebb leírást a kerékpárokhoz kapott jótállás tartalmaz.

 

 

Problémám van a kerékpárral/kiegészítővel/ruházattal/alkatrésszel, mit kell tennem?

Vedd fel a kapcsolatot velünk, hogy felvehessük a jótállási bejelentést amennyiben az indokolt. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a jótállási ügyintézés alatt minél hamarabb megoldás szülessen. Esettől függően az ügyintézés átlagosan 1-4 hét.

 

Mit jelent az, hogy 30 napon belül bármikor meggondolhatom magam?

Tisztában vagyunk vele, hogy néha mellé nyúl az ember, és a rendelt termék mérete, színe, formája nem megfelelő, vagy egyszerűen csak nem tetszik. Ezekben az esetekben 30 napon belül jelezd kérlek felénk, hogy cserét vagy visszavételt szeretnél kérni. Továbbá kérünk Téged, hogy ezen idő alatt őrizd meg a termék minden alkatrészét, csomagolását, hiszen pl. egy sebességmérőt visszavenni problémamentesen csak úgy tudunk, ha annak minden eleme megvan. A termékek visszaküldésének költsége a vásárlót/fogyasztót  terheli.  Bővebb tájékoztatásért kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 20 457 1585-es számon, vagy írj e-mailt az info@maxbike.hu címre.