Gyakran Ismételt Kérdések - G.Y.I.K
Gyakran ismételt kérdések
Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?
Igen, tudsz vásárolni regisztráció nélkül is. Azonban ebben az esetben a következő rendelésednél újra ki kell tölteni a megrendelés adatait, melyeket regisztrációval le tudsz menteni és így gyorsabb, egyszerűbb lehet számodra is a vásárlás.
A feltüntetett árakból kaphatok még további kedvezményt?
Az áraink fix árak (bruttó árak) a feltüntetett kedvezményeken túl, plusz kedvezményt már nem tudunk biztosítani.
Előfordulhat, hogy a rendelhető státuszban lévő termékek mégsem elérhetőek?
Sajnos igen, mert a nagy mennyiségű termék miatt minden igyekezetünk ellenére sem tudjuk minden termék státuszát azonnal aktualizálni. A termékek aktuális státusza nem minden esetben naprakész! Ebben az esetben e-mail-ben vagy telefonon felvesszük veled a kapcsolatot, hogy közösen próbáljunk más alternatívát találni.
Előfordulhat, hogy az oldalon szereplő termék ára megváltozhat?
Igen, hiszen a webshopon található termékek száma elég magas, az árakat pedig nem tudja frissíteni naponta a rendszer.
Így előfordulhat, hogy eltérés mutatkozik az oldalon szereplő és az aktuális ár között.
Érdemes emailen vagy telefonon érdeklődni a kiválasztott termékkel kapcsolatban.
Az árváltozás jogát fenntartjuk!
Honnan tudom, hogy a rendelésem sikeresen leadtam?
Minden esetben kapnod kell egy visszaigazoló e-mailt, egy rendelésszámmal, és a rendelt termékek listájával. Amennyiben ez elmaradna, írj e-mailt az info@maxbike.hu címre!
Mi történik, ha leadtam a rendelésem?
A raktáron lévő termékeket a lehető leggyorsabban csomagoljuk. Azokat a termékeket, ami nincs raktáron, a lehető leghamarabb próbáljuk beszerezni. A beszerzés általában 2 - 4 munkanap, ha valamely terméket már nem lehet beszerezni, azonnal felvesszük veled a kapcsolatot, és segítünk helyette másik terméket választani.
Mennyi a szállítási idő?
Ha "Azonnal szállítjuk" státuszú a rendelt termék, akkor akár 1 munkanapon belül is kézhez kaphatod a csomagod, de átlagosan 1-3 munkanap a szállítás ideje. A "Rendelhető" termékeket a német raktárkészletből kell berendelni, így azokban az esetekben 1-3 hét a becsült szállítási idő.
A megrendelt kerékpárt összeszerelt állapotban kapom meg?
A bringa a csomagolás során is majdnem teljesen összeszerelt állapotban marad, úgy érezik hozzád, hogy csak az első kerék, kormány, nyereg nincs a helyén, így ezek nem sérülnek meg szállítás közben. A kerékpárokat a garancia életbelépéséhez üzembe kell helyezni. A kerékpárok szakszerű beállításához mindenképp vedd igénybe kerékpárszerviz segítségét, akik az összeszerelést és pontos beállítást követően a jótállásba pecséttel érvényesítik a garanciát. Csak a szakszerűen, jótállásban pecséttel jelzett kerékpárokra érvényes a garancia!
Van-e lehetőség személyes átvételre?
Csak házhozszállítási lehetőség van a kiválasztott termékek kézhezvételéhez.
Mennyibe kerül a házhozszállítás?
Kiegészítőknél 50 000 Ft értékű vásárlás alatt a házhozszállítás 1490 Ft, kerékpárok esetében pedig 4990 Ft.
50 000 Ft feletti kiegészítő vásárlásakor INGYENES a házhozszállítás.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
- utánvét (a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával)
- banki átutalással
Banki átutalás esetében az alábbi adatokra lesz szükséged:
Debreceni Kerékpár Kft.
KH bank: 10403428-50526683-81481007
Az átutalás tárgyába kérjük mindig add meg a rendelésszámod!
Átutalás esetén a beérkezést követően adjuk át csomagod a futárszolgálatnak.
Mennyi jótállás van a kerékpárokra?
Egy év jótállás vonatkozik minden kerékpárra. A vázakra anyagtól függően 2-5 év. (Az összes általunk forgalmazott kerékpárra 2 év, kivéve Cube, Cross, CTM, amelyekre 5 év.) A jótállás forgó, kopó alkatrészekre nem vonatkozik, hiszen a használatból eredő alkatrészkopás természetes folyamat. Például defekt, külső elkopása, láncnyúlás, fogsor kopás, ezek használatból kifolyólag elkerülhetetlenek. Bővebb leírást a kerékpárokhoz kapott jótállás tartalmaz.
Mit jelent az, hogy 30 napon belül bármikor meggondolhatom magam?
Nekünk fontos, hogy a vásárlóink elégedettek legyenek és tisztában vagyunk vele, hogy néha mellé nyúl az ember, és a rendelt termék mérete, színe, formája nem megfelelő, vagy egyszerűen csak nem tetszik. Ezekben az esetekben 30 napon belül jelezd kérlek felénk, hogy cserét vagy visszavételt szeretnél kérni. Továbbá kérünk Téged, hogy ezen idő alatt őrizd meg a termék minden alkatrészét, csomagolását, hiszen pl. egy sebességmérőt visszavenni problémamentesen csak úgy tudunk, ha annak minden eleme megvan. Bővebb tájékoztatásért kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 20 457 1585-ös számon, vagy írj e-mailt az info@maxbike.hu címre.
Miért érdemes a hírlevélre feliratkoznom?
Hírleveleinket vásárlóink igényei és visszajelzései alapján állítjuk össze, hogy garantáljuk a mindenki számára hasznos és érdekes információkat. A MaxBike.hu hírleveleinek nem az a célja, hogy eggyel több spam kerüljön az feliratkozóink emailjei közé, hanem hogy teljeskörű szolgáltatást és tájékoztatást nyújthassunk. Hírlevelünkből elsőként értesülhetsz a legfrissebb termékekről, a kedvezményes vásárlási lehetőségekről, sőt olyan egyedi ajánlatokat is összeállítunk, amelyeket csak a hírlevél feliratkozóink kapnak meg.